Els millors treballs espanyols al món dels esdeveniments en època de crisi
Enllaç a la noticia
Promoció Sony Tablet als Centres Comercials.
Empresa responsable: Abstract [marketing] + [events]
Durant 3 mesos (Octubre-Desembre 2011) Abstract [marqueting]+[events] es va encarregar del disseny, construcció i gestió del personal de 4 estands en diferents Centres Comercials de manera simultània (L’Illa Diagonal i Maquinista a Barcelona i La Vaguada i Plaza Nord 2 a Madrid).
L'objectiu de l'acció era donar a conèixer els nous Sony Tablets models P i S. Per aconseguir-ho es van instal·lar terminals de prova per a l'ús del públic i els promotors mostraven als usuaris les funcionalitats bàsiques dels Tablets: internet, vídeo, àudio, lectura, etc. i la seva interacció amb els altres equips de la llar. El Sony Tablet permet interactuar amb la televisió, usant-ho com a comandament a distància i passant fotos i vídeos; amb la mini cadena, també com a comandament a distància i enviant cançons; connectant amb el pc o portàtil mitjançant la xarxa wifi; i a més té també funcions domòtiques com el control de llums, aire condicionat, persianes, etc.
Al costat dels Sony Tablet mostràvem tota la seva família d'accessoris: fundes, teclat Bluetooth, suport, carcasses i el protector de pantalla. La promoció va ser un èxit de públic i més de 54.000 persones van visitar els estands.